Kärlek

Märkte att jag hade migrän förut när jag vände på huvudet i soffan. Har dumt nog inte vågat gå upp för jag kan ändå inte ta nån medicin som hjälper. Fick fruktansvärt ont i magen förut idag av en Treo (som jag ju inte får ta på en månad egentligen, men jag var desperat och hade redan tagit veckans ranson av migränmedicin). Och så har jag fått tandvärk så jag är inte jättenöjd. Men så kände jag att jag var tvungen att hosta, och det gör så fruktansvärt ont att hosta när man har migrän att jag tog ett hårt tag om huvudet och kvävde hostningen så gott jag kunde. Tydligen var Mikael vaken för han frågar Anja? och jag svarar ja, men han ville inget, bara kolla att jag inte var kvävd för jag hostade så konstigt. Det var väl ett romantiskt sätt att avsluta dagen, eller hur :-)

Inga kommentarer: